Love boys & Girls

Love boys & girls

Love boys & Girls

Love boys & girls

Prison Break زیباترین سریال قرن 21 فرار از زندان

             

 

              

 

این سریال از سال 2005 در شبکه Fox تهیه و پخش شد و از همان قسمت های اول محبوبیت خودش را بین مخاطبین تمام جهان بدست آورد. این سریال هنوز هم در حال پخش است و فصل 3 آن هم اکنون در حال پخش می باشد. در ضمن این سریال امتیاز 9.1 از سایت IMDB گرفته است در مورد داستان سریال باید بگویم که داستان از آنجایی شروع می شود که قهرمان داستان "مایکل" خودش یک کاری می کند که به عمد به زندان بیفتد . او به این خاطر این کار را انجام می دهد تا بتواند برادر بیگناه خودرا  نجات دهد ! برادر مایکل قرار است  که تا چند وقت دیگر  به خاطر قتلی که انجام نداده اعدام شود و اون با برنامه ریزی دقیق قبل از اینکه خودش را در زندان بیندازد  نقشه کامل فرارش را می کشد! فصل اول این سریال راجع به تلاش فرار مایکل و برادرش و چند زندانی دیگر است ولی به قول خود تولید کنندگان سریال "فرار تنها اول راه است" بله سریال بسیار زیبا که بر اساس نامی که دارد با فرار از زندان باید به پایان برسد  و اگر هم ادامه داشته باشد  نباید جذابیتی داشته باشه ولی...

 فصل دوم واقعاً زیباست ، حتی زیبا تر از فصل اول با تعدد بازیگران، شخصیت هر بازیگر و هیجاناتی که در داستان سریال وجود دارد واقعا بیننده را به شوق می آورد 

با وجود جذابیت های فراوان این سریال و ایده ی البته نه چندان جدید آن، این سریال در دنیا هرگز به رتبه ای بهتر از قرار گرفتن در ۱۰۰ سریال برتر  نائل نیامد. بیشترین عامل شکست این سریال ضعف های شدید کارگردانی بود. زیرا تقریبا هر فصل از این سریال را چندین کارگردان متفاوت ساخته اند. با وجود موفقیت های فصل نخست سریال که حاکی از گذاشتن وقت مناسب جهت تهیه آن بود، فصل آخر حتی 50 درصد مخاطبین فصل نخست را نداشت. مشکل آنجایی بود که همه می دانستند مایکل قرار نیست بمیرد حتی اگر تمام دنیا کشته شود. این مشکل باعث لوث شدن سریال گردید. از سوی دیگر سولات بسیاری در ذهن بیننده همواره بی پاسخ رها می شدند. فیلمنامه این سریال را 11 نویسنده نوشتند و 16 کارگردان آنرا ساختند. همچنین بیش از 270 نفر به عنوان بازیگر  در این سریال ایفای نقش کردند.   

  

نظرتون راجع به فیلم عوض نشه بالاخره هر فیلمی نقطه ضعف هایی داره . . . . . . . . . . . . . .

اونایی که دیدن هیچ ولی اونایی که ندیدن ( من تا فصل دومش رو دیدم فوق العادست اگر تو فکر دیدن هستید موسسه های ایرانی زیادی این فیلم رو دوبله کردن می تونید از اونجا تهیه کنید ) 

 

 خبر ویژه : اگه الان حوصله دیدن فیلم رو نداری بهتر  می تونید عجله نکنید چون شبکه ۳ سیما ( آره همین شبکه ۳ خودمون)  به زودی  دوبله فیلم  رو تموم میکنه می تونید خیلی راحت همراه خانواده به تماشای این سریال زیبا بشینید .  البته از من نشنیده بگیرید ( شتر دیدید ندیدید ) 

      

 

        اینم سایت رسمی این سریال                           http://www.fox.com/prisonbreak/ 

                                                   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد