Love boys & Girls

Love boys & girls

Love boys & Girls

Love boys & girls

چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد ؟

  •  شما که نمی خواهید این مناظره دوستانه را از دست بدید فکر نمی کنم از مناظره آقایان 
  •   ( X & Y ) چیزی کمتر داشته باشه !
  • & شاید این عنوان در نظر خیلی از دوستان تکراری باشه . . . . .نظر تو چیه ؟ 
  • $ منم مثل تو فکر می کنم ولی کجا دیدم نمی دونم بذار یکم فکر کنم . . . . . . . . . آره یادم افتاد کجا دیدم این عنوان یه کتابه که دکتر اسپنسر جانسون نوشته آره خودشه حال کردی چه حافظه ای دارم چطور مگه چیزی شده اتفاقی افتاده اگه چیزی شده به من بگو طاقت شنیدنش رو دارم  ! 
  • & چقدر شلوغش می کنی من که نگفتم اتفاقی افتاده  
  • $ پس چیه بگو دیگه . . . . . . . . چرا تو فکر رفتی ؟ سر کارمون گذاشتی  ؟
  • & داشتم فکر می کردم  ما آدم ها چقدر راحت از کنار خیلی چیزها می گذریم و یا میبینیم بدون اینکه به آن توجهی داشته باشیم  کسانی که این کتاب روخونده باشن فقط میتونن منو درک کنن تو چی این کتاب رو خوندی ؟ 
  • $ کی من . . . . خوب . . . . . یکم صبر کن فکر کنم . . . . آخه . . . ولی . . . راستشو بخوای نه ؟ 
  • &  پس چطور  بیوگرافی این کتاب رو حفظ  بودی. . . 
  • $ کی من . . . . .  راستش اتفاقی  دست دوستم دیدم جلدش رو یه دوری زدم چقدر گیر میدی حالا مگه چی شده . . . . . 
  • & دیدی گفتم . . . . اینم یه نمونه که از کنار خیلی چیزهای مهم به راحتی عبور میکنه
  • & باید همون اول فکرشو می کردم تو هم نمی تونی منو درک کنی . . . . . . . . 
  • $ خنگ خودتی درست صحبت کن  
  • & نه نه ابدا" من قصد توهین به تو رو نداشتم  
  • & ( البته اینم بگم این اتفاقات برای همه پیش میاد حتی من البته برای من خیلی پیش میاد) 
  • & بذار یه مثال دیگه بزنم تا کامل روشن بشی ببینم تو تا حالا به وبلاگ من رفتی ؟ 
  • $ کدوم . . .  نکنه همون وبلاگ مسخره رو میگی تو خجالت نمیکشی به اون میگی وبلاگ آره رفتم خیلی هم رفتم تا یکم به ویلاگت بخندم .. .
  • & ممنون شما لطف دارید . . . داشتم می گفتم حالا که رفتی قسمت آخر من یه نظر سنجی گذاشتم تا حالا بهش دقت دادی  
  • $ چه سوالهای سختی می پرسی تو بگو ناهار چی خوردی یادم نیست اون وقت توقع داری اینو یادم باشه . . . 
  • & دیدی ما آدم ها به راحتی از کنار خیلی از چیزها می گذریم اون یه نظر سنجیه تا همه بتونن نظرشون رو بگن به راحتی میشه فهمید کدوم از این بازیگران محبوب تر هستن (از نظر شما) 
  • & به تو حق می دم اولش همه میگن کی حوصله داره . . . یا فقط متن اون رو می خونن و بعدا" بی خیال میشن  
  • & در صورتی که میتونن تنها با 2 کلیک نظرشون رو اعلام کنن  . . . . . 
  • & به نظر تو کار سختیه ؟ 
  • $ می تونه جالب باشه . . . . ! چرا همشون زن هستن ؟ تبعیض قائل میشی ؟ 
  • & نه اصلا" این طور نیست نظر سنجی بعدی در مورد مردان هالیوود  
  • $ پس بذار منم شرکت کنم ضرر نداره  
  • &البته چرا که نه بفرمایید . . . . . 
  • & من به داشتن همچین دوست باحالی افتخار میکنم  
  • $ دیگه لوس نشو      
  • قابل توجه دوستان عزیز : این فقط یه شوخی دوستانه بود تا کمی حال و هوا عوض کنیم  
  • راستی چرا شما شرکت نمی کنید یعنی شما چی از $ کم دارید . . . . . .   
نظرات 5 + ارسال نظر
امروز ایرن چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://tdiran.persianblog.ir


با ما باشید تا بی خبر نباشی
لحظه به لحظه با امروز ایران
. . . . .
.... برای دسترسی سریعتر به امروز ایران با ما تبادل لینک کنید
. . . . .
با تشکر

نیلوفر پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.konkooresarneveshtsaz.persianblog.ir

جان؟!

N.k جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

با سلام..
وبلاگ خوبیه ولی مطالبش کمه یکم بیشتر مطلب بزاری بی رقیب میشی
از فیلم های جدید آنجلینا جولی هم بنویس لطفا
N_k3806@yahoo.com

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ

فقط چون از طنزت خوشم اومد نظر میدم . . . . .

یلدا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ

خیلی خوب تونستی به نظر سنجی ربطش بدی ولی من شرکت نمی کنم چون همش از زن ها نام بردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد