Love boys & Girls

Love boys & girls

Love boys & Girls

Love boys & girls

نتایج نظر سنجی به نظر شما بهترین بازیگر زن جهان کیست ؟

                             اینم نتایج نظر سنجی همون طور که قول دادم   

            این نظر سنجی در تاریخ 11/5/1388برگزار شد و  11/6/1388پایان یافت .  

 

        این نتایج به نظر من که خیلی جالبه نظر شما چیه ؟ آیا حق کس دیگه ای بود ؟  

 

    البته این نظر سنجی تنها با رای شما دوستان صورت گرفته پس متشکرم . . . . . . . . .

   

خوب دقت کنید !!         به نظر شما بهترین بازیگر زن جهان کیست ؟        خوب دقت کنید !!

 


  

  نفر اول :  آنجلینا جولی  (  47رای    -   31.3% )    

 

 
 
 

نفر دوم :  نیکول کیدمن    (   31رای   -  20.6%   )  

 

Nicole Kidman -  نیکول کیدمن 

 


 

نفر سوم : کیت وینسلت (  19رای - 12.6% )   

 

   

 


 

  نفر چهارم : جولیا رابرتز (   15رای - 10%  )

 

   


 

 نفر  پنجم :  اسکارلت یوهانسون (   14رای - 9.3%   )   

 

 


 

نفر ششم :  کامرون دیاز  (  10رای - 6.6%  )  

 

 

 


  نفر هفتم : کیت بلانشت (  8رای - 5.3% ) 

 

 

 

نفر هشتم :  جولیان مور  (  6رای - 4%   )   

 

  

 

 


 

 به نظر من از همه اینا بگذریم تو این نظر سنجی حق یه نفر خورده شده به نظر شما اون یه نفر کیه ؟                                    

 

 

   
نظرات 5 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ق.ظ http://freeflash.blogsky.com/

ساخت انواع هدر و منوی متحرک فلش برای تمامی وبلاگ ها فقط تا پایان ماه مبارک رمضان برای اولین بار در ایران به صورت کاملا رایگان!!!

مینا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ق.ظ

به نظر من اگه قراره حقی خورده بشه حقه منه بدبخته
چرا منو نذاشتی
علی خیلی بی معرفتی حداقل مشورت می کردی تا یه عکس خوشکل بهت می دادم میذاشتی همه رای میدادن
حالا میرم یه نظر سنجی می سازم به عنوانه دیوانه ترین پسر دنیا حتما" تو رو گزینه اول میذارم . . . . . . .
بعدش کلی می خندم

اول سلام بی ادب مامانت سلام یادت نداده
دوم بی معرفت خودتی قول یه بنر دادی الان ۳ماه
سوم این نظر سنجی قانون داره مگه الکیه باید سنت کمتره ۵۰ سال باشه مامان بزرگ/ ترسیدم تو رو بذارم دیگه بازدید کننده نمونه . . .
ها ها ها این صدایه خنده منه البته تو دلم خندیدم کسی نشنید نترس

نیلوفر شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.konkooresarneveshtsaz.persianblog.ir

سرعت بارگذاری وبت خیلی اومده پایین/ عکسای خیلی قشنگی بود (مثل همیشه)

سارا محبت دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام من تازه با این و ب آشنا شدم . . . . . . . . .
خلی قشنگه در مورد نظر سنجی حق دیاز خورده شده چون خیلی دوستش دارم این لوگو که گذاشتی چیه دنبال کسی می گردی ۱۰۰۰۰۰دلار جایزه داره اگه ژیداش کنم جایزه میدی

آنشرلی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

به نظر من مگ رایان من عاشق بازی این خانم هستم فکر میکردم اسمش باشه اما حیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد